My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Wednesday, June 12, 2013

cerita yang lansung takdak kena mengena dan terkena --'

harini saya meniti hari terakhir saya untuk usia ke 21 tahun . esok saya dah cukup 22 tahun . yes !!! im getting older . tapi takpe masih comel *masuk bakul sendiri angkat campak keluar umah* . menyempat lagi update blog padahal dah janji nak keluar dengan mama tapi aku siap pakai baju je . bedak sume tak pakai lagi dek sibuk duk wechat dgn adel sambil online pesebuk . ni la penyakit keturunan kalau aku start on lappy . duh --" .

terdetik nak update sebab tadi terstalk blog selipar jepun si adel tu . baca punya baca baru aku sedaq watak aku ada dalam entri beliau yang disebutkinyepun aduii . tapi aku mcm mabuk2 racun tikus kenapa dia mention aku cik awek dengan hajarulaswad tu . hello , aswad tu cinta monyet hokayh . monyet betul . hahahhahahha ! letak hajar sapikah kan comel gittew . tuih!

hidung dah kembang tiga pat besen ni sapa nak jawab ? whahah ! kene cop gila tahawan setepek . kesian aku . wkwkwkwk from serious opinion , this is what fren shud do when their fren need them . i didnt say im a good fren but as long as i can help make u happy , why not i give a try . wehuuu . bajet sepiking london opah hang .

eh boleh plak tengah duk menaip ni ade org call kite. suruh kite pegi amek depa tu dekat hospital . aku dengan confident sebut ha okay . lepastu tanya eh sapa depa tu ? salah nombor da -.- sejak bila nama aku nurul ? aku dengaq dy sebut hajar tadi . ceh . pon boleh . kbye

No comments:

Post a Comment