My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Tuesday, June 11, 2013

heyyy im back !

setelah sekian lama saya tak carut coret dekat blog akhirnya saya bukak lagi blog ni , macam tak percaya saya ingat password . deyyyy ! kepala hotak saya memang bijak . its been over a year i guess . since i have someone great in my life *great sgt ke?* great la kot bla bla bla bla . . .

tergerak hati nak buka blog sbb banyak sgt saya memarah dalam ni dan teringat seseorang telah membaca dan seseorang itu sangat2la tidak patut membaca . maafkan saya wahai ibu . hee maka dengan kesengalan jiwa sambil menggaru kepala yang tidak gatal , hamba mengemas kini benda ini untuk memastikan tiada lagi unsur kebudakan hamba dan hamba sudah mendelete entri2 yang boleh menyebabkan sengal sengal bijik mata yang membaca . weee

alhamdulillah , saya okay , saya dah besar dan semakin matang (matang ke ? kahkahkah) . Even perangai baran saya masih ada , tetapi saya ada malaikat yang selalu mengingatkan saya untuk sentiasa sabar . well i much better than last year . ive made up my mind and everything . guess what ? saya seorang yang sangat sabar sekarang ini . Tak percaya ? ikot suka awok awok lah . 

dalam setaun ni macam macam sangat dah jadi . frust menonggeng , gelak guling guling , reyau dalam selimut , lompat katak sebab syoq sangat , tergolek jatuh cinta , senyum macam kambing dan macam2 lagi . macam tak percayaaaaaaa lagi sekali , i make it . sangat2 bersyukur dengan apa yang saya ada hari ini . apa yang saya sendiri tak pernah bayangkan selama hidup .

sesungguhnya perancangan Dia adalah yang terbaik . Dia memberikan mereka kepada kita sebelum kita sempat memintanya . walaupun hidup saya tidak terlalu mewah dengan harta , tapi saya tahu saya sangat mewah dengan kasih sayang sekarang ini . kasih sayang dari sahabat , kekasih dan juga keluarga . mereka harta yang tak ternilai harganya . *kopipes novel*

last word untuk entri hari ni , ill be back :D 

2 comments: