My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Saturday, June 22, 2013

kawin kawin dan kawin .

bila gua dah takda keja , gua mula la nak mengarut mengeret dan buat best . almaklumlah kesayangan busy dok buat apa tatau la kat dia . so bila dah terjebak berkawan dengan lappy ni , gua pon buat la benda2 yang berfaedah . dah dekat 3bulan gambar wedding cousin gua ni terbengkalai . even album kecik2 dah siap , ada lagi yang gua tak puas hati dengan gambaq ni .

so belanja sikit gambaq2 yang aku pilih tapi tak edit lagi pon . saja belanja nak buat pro . boleh la setakat nak buat syoq sendiri bla bla bajet bla bla bla .










ni cousin gua yang ke empat kawen dan gua la photog tak bertauliah untuk majlis2 tersebut . jadi la jadi la buat tatapan anak2 cucu2 nanti bila tua . and and and setiap kali wedding , gua jugak la orang pertama tergolek terguling terlentang lepas abis majlis and and and paling tak glemer time tu sbb berpeluh lebih dari pengantin . bila pegi kenduri orang , nah hambik kau heels tujuh lapan inci gua pakai , tapi kena kenduri sepupu sepapat duapapat berpapat , gua pakai sliper yang tunggu masa nak putus jep . RARE ! tak percaya tanya la bopren gua . hahah

another wedding is coming at the end of this year , gua nak pencen rasa . memang gua takmo amek gamba dia kawen . gua nak jadi seglemer habis kalah pengantin , itu janji gua . nak pakai cantik2 nak duduk melepak saje , serious . gua nak kawen skali please , kbyee !

No comments:

Post a Comment