My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Monday, September 26, 2011

=='

in relationship , its depend to us . how we treat each other , well baby , tak semua benda tu susah melainkan kita sendiri yang buat benda nampak susah . ada otak pikiaq , jangan letak kat kepala lutut . and jangan tiba2 nak jatuh hukum sum1 tu salah kalau tak periksa abis abis .

tolong tau beza melawak dengan serius nah ?
yes , aku marah . aku marah sangat2 bila jadi macam ni . perlu ke nak buat mcm tu ? plis be matured enuff , dun act like a small kid la you . entah la . annoying la woi . aku nak kena jaga hati hang smpai aku nak melawak pon dah xmacam aku . apadia wey ? HAHA

delete you from my list might be perfect way i ever make . im sorry . i didnt make to hurt u , but its for your own good . take care E L . baii

No comments:

Post a Comment