My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Tuesday, October 18, 2011

Allah balas semua kesabaran aku selama ni . and everything is back to normal again , tapi bukan tu ja , aku dapat lebih dari apa yang aku penah hilang dulu . dan orang orang yang selalu memporakperandakan aku still jadi loser . sory . aku bukan menyumpah . dalam hidup aku , hati aku hanya untuk orang2 yang tau hargai kewujudan aku , bukan mengambil kesempatan .

and untuk2 haters aku , banyak yang dah berbaik dgn aku just few ja yang suka dok ketaq pala still nak make point . as long as you know me , aku bukan sorang pengalah n aku diam tak bererti aku takut . remember that !

and , thankyou ALLAH for everything and for those happiness u give to me . 

No comments:

Post a Comment