My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Sunday, January 1, 2012

welcome 2012

happy new year 2012 ! mebi aku antara yang lambat nak update diantara yang paling cepat . aku taktau nk update natang apa , macam selalu aku deret (direct) blurr . pastu aku akan start merapu taktau punca . *(aku dah start merapu )

kalau new year ja , semua sebut pasai azam , sikit2 azam sikit2 azam , cukup la aku dah ada kawan sorang si khairul azam mamat korea tuhs . hewhewhew but balik pada azam aku , aku tak penah ada azam walaupun aku ada kawan nama azam . (maki aku pelis :D ) ok serious part , aku ada something yang aku nak capai tapi tak tercapai2 . and part paling tak best , aku kena lepaskan keinginan aku samaada paksa atau rela .

ok habis dah part buat terok , masuk part happy2 . for the first time in my life , i WENT out with my fren to celebrate new year . sound like nothing but this is my first time oke , plis be alert . aku mention sebab nk menampakkan keskemaan aku . and kepada sapa yang baru nk belajaq kenai aku , aku ni budak baik . anak mak ,anak abah . so whattt ? hahaha !

eriq , azam , mie , pamie , ateng n fren , achik , abg wan , and ada dua tiga orang yang aku baru jumpak smlm  , thanks for the time . aku happy dengan hampa . happy sangat2 . mebi sambut kat pekan parit buntaq tu takdak apa yang grand , but we cant buy the moment , we make it . thankssssss sangat2 sebab jadi kawan yang baik untuk aku . happy new year , may this year bring you luck and happiness with the person u love and your family . thanks fren tau tau . (gambaq tadak , habeh dok menggila , gambaq pon tadak , gmbaq aku ada aa. hahahah)

No comments:

Post a Comment