My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Tuesday, August 16, 2011

happy birthday kawan :)

happy birthday muhammad izhar bin mustapha
 :D
untunglah baru nak cukop 20
gheeeeee
awat aku buat entri ni kat hang ?
saja gedik . hhihii sebab semua dah post kat wall hang wish2
aku nak pelik2 sikit pada orang
bole cmtu ? hihi
lagipon belog ni hang yang create kat aku kan ?
aku xlupa nah . so xsalah aku nak post apa2 psai hang
lagipon , ni blog aku , mia suka rah :P
so , smoga tercapai semua azam nah ez ?
azam berenti merokok tu aku harap dulu2 .
hahah !
best luck of you and may god bless you okey
 hadiah tadak , nak jugak tggu aku jumpak hang aku bagi :P

 

** awat bieber ? entah la . yang ni ja aku jumpak . redah je la . peduli apo . hihi :P
okbai :))


No comments:

Post a Comment