My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Monday, May 23, 2011

PHOTOSHOOT :D

~semalam semasa tgh mengonlinekan diri untuk buat sempoi lah kononnya boleh duk online dalam keta , aku di'piok' dek azlan alan dan beliau mengajak saya berphotoshoot . dengan gedik saya cakap JOM :) jadi bertemulah kami di lokasi yang dijanjikan , dan bermula lah sesi posing terpusing . kakaka :)

nak tayang sikit gambo aku . buleh tera tu ? haha






** ni yang aku suka , ekceli byk lagi , tapi aku mlas nak upload sbb tenet seloww : D


** ni la photographer aku uh . alan . hahha ekceli ade dua orang lagi , tapi aku xde gamba ngn dyorg .
whahaha :) later aku upload gamba lagi ukiee .

credit to alan , kak isma and encik 'nugmet'
tqvm dude <3


gamba lain semua kat pesbuk
haha
tengok sudah , jangan kutuk aww
sebab saya budak baru belajar nak posing2
kakakaka : D



No comments:

Post a Comment