My photo
baby belogsepot , dinding peribadi untuk di contangconteng sesuka hati ketika kebosanan dan saya adalah seorang saya .

Thursday, May 26, 2011

kamera addicted ~

dulu aku malu bile ngadap kamera . siyes cukop payah nak tgkap gamba aku doe . sebab muke aku cm kimek jekk bile di snap snap . aku maluuuuuu ! hahha

now ? tayah tnye doe , kamera sape tade gamba aku ? ahahha semak bodo ! aku pantang tgk kamera mula la gedik ! wkakakaka ! but malu tu still ade , hehe ! sikit aa :D

bile dah cakap pantang , bosan bosan ni la keje aku .






hasil yang diperoleh ketika odw balik dari SP ritu .
membebel2 mama cakap aku ni hantu kamera .
heeeee :))

rilek la mama , same je kite en ? huhu

pakai webcam johh . haha ! ade haku kesah ? janji nmpak muke aku .
ngeh ngeh 




sekian , kbai <3

No comments:

Post a Comment